رضایتمندی مشتریان همواره از اولویتهای اصلی فروشگاه کوشا سیستم می باشد تا هر سفارشی در شرایط مطلوب، مورد تایید و انتظار مشتری ارسال گردد. با این وجود ممکن است مشتری بنا به دلایلی محصول خریداری شده را مرجوع یا تعویض نماید که در این صورت مفاد زیر به عنوان شرایط قانونی حاکم بر خرید اینترنتی، معتبر و مورد توافق طرفین خواهد بود:
1- مشتری می تواند ظرف مدت هفت روز کاری اقدام به انصراف خود از خرید نماید مشروط به اینکه:
- کالای خریداری شده باز نشده و پلمپ باشد.
- هزینه باز پس فرستادن کالا بر عهده خریدار میباشد.
- انصراف از خرید، در مواردی که شرایط خاصی بر نوع کالا و خدمات حاکم است و عبارت «تماس قبل از خرید» یا «سفارشی» روی آن درج شده، اجرا نخواهد شد.
2- چناچه کالای خریداری شده توسط مشتری با کالای ارسال شده توسط فروشگاه از نظر(جنس،مشخصات،برند،رنگ) متفاوت باشد مشتری باید حداکثر ظرف مدت 24 ساعت پس از دریافت کالا از کالا رسان، کالا را باتوجه به شرایط ذیل به فرشگاه عودت نماید:
- هزینه عودت کالا بر عهده فروشگاه خواهد بود.
- زمان محاسبه عودت کالا در فرض فوق از سوی مشتری تاریخ مندرج در قبض تحویل کالا به کالا رسان خواهد بود.
3- چنانچه کالای خریداری شده مشمول بندهای فوق نبوده و پس از باز شدن کالا از بسته بندی دارای عیوب فنی باشد به طوری که اگر کالای خریداری شده دارای یکی از شرایط ذیل باشد:
- گارانتی دار (به غیر از گارانتی کوشا سیستم): خریدار موظف است کالای مزبور را برای شرکت گارانتی کننده ارسال نماید لذا فروشگاه ما هیچ گونه مسئولیتی را در ارتباط با عیوب فنی محصولات با گارانتی به غیر از گارانتی کوشا سیستم ندارد.
- گارانتی کوشا سیستم : خریدار موظف است ظرف مدت 24 ساعت از تاریخ مندرج در قبض تحویل کالا به کالا رسان، کالای مزبور را به فروشگاه عودت نماید تا کارشناسان ما علت را بررسی نموده و متعاقبا نتیجه را به خریدار اعلام نمایند.
- فاقد گارانتی: شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال عیوب فنی ندارد.
کلیه کالاها و دستگاههایی که نیاز به تست داشته(کالاهایی که عبارت " 7 روز مهلت تست" در صفحه کالا، به هنگام خرید از سایت درج شده باشد.)، تا هفت روز از تاریخ تحویل دارای فرصت تست می باشند و هرگونه نقص فنی در دستگاهها شامل سرویس تعویض میباشد،و ایراد مطروحه توسط مشتری، از طریق کارشناسان خدمات پس از فروش کوشا سیستم کنترل و بررسی و در صورت تایید وجود نقص فنی، به انتخاب مشتری یا کالای مشابه مجددا ارسال و یا وجه پرداختی مسترد خواهد شد.در ضمن کالاهای که گارانتی اصالت و سلامت کالا را دارند فروشگاه تضمین می کند که کالای رسیده به دست مشتری اصلی باشد و کالای فیک، تقلبی،... نباشد کالا از لحاظ فیزیکی کاملا سالم باشد و بدون شکستگی یا ضربه به دست مشتری برسد گارانتی اصالت و سلامت هفت روز می باشد که در صورت خرابی کالا فروشنده می توانند نسبت به عودت یا تعویض آن اقدام کند و بعد از هفت روز فروشگاه مسئولیتی نسبت به خرابی کالا نخواهد داشت
4- خریدار مکلف است بلافاصله حین دریافت کالا از کالارسان و در مقابل وی اقدام به بازگشایی کالای خریداری شده از بسته یا پاکت و غیره نماید. چنانچه کالای خریداری شده دارای عیوب ظاهری مانند (شکستگی، ترک خوردگی، زدگی وغیره) باشد از تحویل کالا اجتناب نموده و در غیر اینصورت تحویل کالا توسط کالا رسان به خریدار به منزله تایید صحت و سلامت فیزیکی کالا بوده و فروشگاه ما ادعای بعدی خریدار در این خصوص را نمیپذیرد.
5-چنانچه کالای خریداری شده توسط مشتری به دلیل عدم موجودی کالا قابل تحویل نباشد، فروشگاه ما مکلف است وجه دریافتی را ظرف مدت دو روز کاری به خریدار عودت نماید.عودت وجه تنها به شماره کارت یا حساب شخص خریدار امکان پذیر می باشد